ТЕЛЕКОМСЕРВІС УКРАЇНА

Послуги з технічного обслуговування

Сервісні послуги

"Телекомсервіс Україна" пропонує роботи із комплексного супроводу АТС шляхом підписання сервісного договору. Договір передбачає дистанційне обслуговування (практично всі сучасні АТС мають можливість віддаленого програмування), профілактичний огляд та тестування АТС за графіком, узгодженим між Виконавцем та Замовником. Сервісний договір передбачає постійну щомісячну абонентську плату. Договір укладається терміном від одного року з можливістю пролонгації.

    Перелік послуг комплексного сервісного обслуговування АТС:
  • Локалізація та діагностика несправностей обладнання та програмного забезпечення - визначення місця та причини виникнення несправностей обладнання та програмного забезпечення;
  • Ремонт та заміна обладнання - заміна або ремонт несправних вузлів та блоків, що входять до складу обладнання, за винятком акумуляторних модулів/батарей джерел безперебійного живлення, умови обумовлюються у договорі.
  • Цілодобовий доступ до «гарячої лінії» – консультації щодо гарячої лінії. Доступ до гарячої лінії реалізується за допомогою одного з наступних засобів комунікацій: Інтернет, електронна пошта, телефон;
  • Розширений пакет консультаційних послуг. Послуги, що входять до розширеного пакету консультаційних послуг, включають: консультації з питань експлуатації обладнання, консультації з конфігурування та налаштування обладнання, консультації щодо зміни або покращення функціональних можливостей обладнання.
Free HTML5 by FreeHTML5.co

Оновлення вбудованого програмного забезпечення бувають:

Стандартні. Випускаються виробником з метою покращення або розширення функціональних якостей обладнання, усунення виявлених у попередніх версіях незначних помилок;

Нестардатні. Випускаються виробником на вимогу ТелекомСервіс у результаті виявлення раніше невідомої помилки у програмному забезпеченні.

Надання нових стандартних версій вбудованого програмного забезпечення виконується віддалено в міру виходу нових версій в залежності від необхідності їх встановлення на запит ЗАМОВНИКА або за рекомендацією інженера ВИКОНАВЦЯ. Надання нестандартних оновлень вбудованого програмного забезпечення з метою усунення функціональних помилок, що не призводять до непрацездатності обладнання, проводиться віддалено на підставі заявок, що надійшли від спеціалістів ЗАМОВНИКА. Встановлення оновлень програмного забезпечення виконується співробітниками компанії ЗАМОВНИКА або ВИКОНАВЦЯ - за згодою.

Консультації з усіх питань експлуатації обладнання виконуються на основі заявок, що надходять від співробітників ЗАМОВНИКА.

-->